Wsparcie

Nasz zespół wsparcia składa się z doświadczonych inżynierów, którzy rozumieją potrzeby i problemy stojące przed użytkownikami w konkurencyjnym środowisku zawodowym. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować terminowe, profesjonalne wsparcie dla wszystkich produktów FLOW-3D.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt w godzinach 9:00–16:00. Odpowiedzi na zapytania e-mailowe pod adresem support@flowdynamics.pl zostaną udzielone w ciągu 24 godzin w tygodniu roboczym. Dostęp do naszego zespołu technicznego jest możliwy dla klientów objętych aktywną umową serwisową.

Szkolenia

Szkolenia wideo obejmujące podstawowe funkcje wszystkich produktów FLOW-3D są dostępne na żądanie w Witrynie Użytkowników dla wszystkich użytkowników posiadających aktywne umowy serwisowe. W przypadku szkoleń odbywających się w trybie wideo zdecydowanie zachęca się uczestników do kontaktu pod adresem support@flowdynamics.pl w przypadku jakichkolwiek dalszych pytań. Nie masz umowy serwisowej? Skontaktuj się z nami za pomocą e-mail: info@flowdynamics.pl, aby omówić dostępne opcje. Oferujemy szkolenia indywidualne, grupowe i konsultacje.

Obsługiwane platformy

Dowiedz się więcej o obsługiwanych przez nas platformach oprogramowania i sprzętu oraz uzyskaj rekomendacje dotyczące sprzętu na naszej stronie Obsługiwane platformy .

Obsługiwane systemy operacyjne

W przypadku wersji 2024R1 i nowszych CentOS i Red Hat 7 nie będą już obsługiwane.